mittwoch

jag har blivit UTMANAD av Mathea! 
here it goes:
 
Vad har du på dig?
Svarta byxor, svart linne och en svart kofta som luktar axe (bleh). Nyss gick Kalla Fakta på tv som handlade om skitfattiga arbetare i Kambodja med ca 0 rättigheter som gör H&M-kläder, och jag insåg att samtliga grejer jag bär idag är köpta där. sämst.
 
Hur mår du?
Jodå, tack. Skulle kunna ramla ihop i en klump av lite utmattning, men mår ganska fint! Förutom en oroskänsla pga varit/är dubbelbokad på mina två jobb vilket har gjort att jag ringt runt till folk SOM EN JÄVLA TOKA idag och stressat ihjäl mig. men det löste sig! (för imorgon, nu ska jag lösa nästa veckas pass <3) 
Men annars har de senaste veckornas grundkänsla varit ":D" och väldigt najs. Har typ studsat fram och haft fjärilspirr i magen!
 
Vad önskar du just nu?
Att nån skulle ba "Kajsa, du kan klona dig och jobba dubbelt" Att jag lär mig allt om vin.
 
Vad har du ätit idag?
 En rostismacka och kaffe. En djupfryst lasagne jag hetsköpte på Ica, den tog ca femton minuter att micra + såg skitslabbig ut (bara vitt slem över hela), så jag försökte gömma den lite under tidningen i personalrummet medan jag åt, ett äpple. Pestopasta, kaffe och bulle!
 
Vad ska du göra imorrn?
Köpa tusen jävla presenter till två colleagues som hoppar in för mig imorgon och som därmed räddar mitt ass. guld. Jobba lite.
 
Och på söndag?
Jobbilura lite och sen någe kul? Hoppas!
 
Vem saknar du?
Mina bästisar som ej bor i samma stad.
 
Senaste köp?
Lasagnen ovan!
 
Vad skrattade du senast åt?
Matheas Londongranne. Johannes eskapader som lärarvikarie. Bonde söker fru. Frida & Hedda.
 
Vad grät du senast åt?
Att min pappa var knäpp. Annars Torka aldrig tårar utan handskar.
 
Vem sov du senast med?
Hanna!
 
Vad läser du just nu?
Fantomerna av Klas Östergren! Mums.
 
Senast sedda film?
Fucking Åmål 
 
Vilken svordom använder du mest?
Könsord. Inte bra.
 
Vem var den senaste som ringde dig?
en jobbarkompis, men har skrivit så mycket om sånt hittills, så annars mamma
 
Vilken är din favoritfrukt?
Stenhårt päron
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
http://mausie.blogg.se/2008/september/lookalikes.html#comment
 
Vad är du rädd för?
fåglar
 
Blir du lätt svartsjuk?
Nä, tror inte det. Eller jo kanske, förresten.
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
 Didrik <3
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Lisa
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Tyska, men det KOMMER jag att lära mig
 
Vad för sorts killar faller du för?
assåeh, sånna som betalar notan och håller upp bildörren för mig
 
Vart vill du åka just nu?
San Francisco! Eller Malmö.
 
det här blev inga kula svar alls ju! förlåt för detta. tack för utmaningen!

Kommentarer
Postat av: mathea!!

jaaa!! nu väntar jag på dig på skype!!

2012-10-25 @ 10:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0