lookalikes

På senaste tiden har jag fått höra att jag är lik dessa:


> Marit Bergman,
 - två gånger faktiskt. jag har bestämt mig för att ta det som en komplimang.

> Inger Nordström (bruden i mitten)
 - en man som bodde på vandrarhemmet sa "Men du var lik Inger Nordström!Är hon inte?"
och mannens kompis sa "joo.. kanske det ja! en ung Inger Nordström!" "Ja, det är bara hårfärgen som skiljer!"
(Inget ont mot Inger, men det tog jag inte som en komplimang)

> Erika och Johanna i min klass tycker jag ser ut att komma från Ryssland (vilket jag egentligen tycker är smickrande) men när de sedan sa "ja, du har ju brett mellan ögonen och sådär" typ, så var det inte lika kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0