september

hejhej fyra månader senare!
hur blev sommaren? jo tack = BOOM MIDSOMMARAFTON, BOOM SEPTEMBER!
men när jag tänker så känns sommaren -13 fin! (råkade skriva "sommaren -23" först, shiiiiiit, en skulle ju kunna lägga lite tid på att fundera över det eller så gör en bara INTE det)
 
roliga saker jag har varit med om på sistone:
moneybrotherkonsert på mosebacke mä linnea och josefin! vips var det 2009 igen och vi skålade för det och för vår vänskap <3
världens finaste dygn i hälsingland/gästrikland; åkte sgsbussen till gävle en lördag efter jobbet där linnea hämtade upp mig i birn å vi börna till norra görtsbo (med paus för en körv från macken vid hagsta krog på vägen dit) och vi stannade en snabbis strax innan vi var framme och jag bytte om och runt omkring oss var SOLNEDGÅNG, ÄNGAR, SKOG och jag tänkte att vi var zac å fanny. väl framme var det fest för att säga hejdå till linnéa och gustav som i skrivande är inne på sin andra av totalt typ 16 veckor i zimbabwe, och den kvällen innehöll mat, livets goda, bastu, badtunna, sjöbad. dagen efter körde gustav till gävle i 140 och på kvällen slängde linnéa ihop en påse med skafferisaker som jag fick och jag tänker på henne när jag nu har druckit kokkaffet, ätit nötterna och chokladen. efter ihoprafsandet av påsen sa jag "shit, jag måste gå till tåget om en kvart" och hon ba "då går vi ut till gräsmattan och dricker cava" vilket vi också gjorde innan vi kramades hejdå.
har kollat på fyra säsonger av the l word
fest i stort hus på lidingö!
marängsviss i soffan
två balkongkvällar i rad med mathea kompat av levande ljus å vin å möms
leonard cohen!
spontanshopping en onsdag för typ 1300 spänn
 
kollade precis klart på en kärlekshistoria och verkligen; världens bästa jävla film.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0