en bästis

Hej gullefjun! Tänker på dig titt som tätt. Typ när jag upptäckte den torkade papayan i fruktblandningen jag köpte häromsistens, typ när jag blir sugen på turkisk vegetarisk växt-pizza, typ när jag dricker sangria ur en plastmugg på en sandvikentrottoarkant, typ när jag behöver storhandla dagen efter balen, typ när jag längtar efter att äta räksallad på Londonflygplatsens marmorgolv, typ när jag korkar upp en Brämhultare, typ när jag ska tillaga squash tre gånger om dan 24/7 sju gånger i veckan "eftersom jag råkade handla lite mycket av den varan", typ när jag inte vågar äta bröd köpt på en nicaraguansk buss, typ när jag avnjuter Sodexomat, typ när jag smugglar in en BIB och häller över vinet i urdruckna festisförpackningar och dricker på festivalområdet, typ när jag gör Pringles-tricket på olika partyn, typ när jag äter LIVETS GODA!!!!!!
Men allra allra mest när jag behöver prata om min oroliga mage. Då saknar jag dig. Men då längtar jag också efter alla fantastiska kulinariska resor vi ska göra och alla gastronomiska upplevelser vi ska dela tillsammans framöver. Ser fram emot att skapa fler fina matminnen helt enkelt! PUSS!

Linnéa: jag saknar dig t ex när jag vill posa bakom nicaraguansk påle
När jag vill äta på pizzeria med speglar överallt i Friedrichshain
t ex när jag vill försöka lifta till balefterfesten
t ex när jag vill dricka öl UTANFÖR munken
t ex när jag vill påskförmysa med kompisar på mitt rum
t ex när jag vill åka till Ockelbo och fira Daniel och Victorias bröllop
t ex när jag vill åka Eckerölinjen till Åland
ELLER T EX VARJE DAG!
LOVELOVELOVE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0