carpecarpe

jag känner att de enda lösningarna för en männska som jag som ej hinner med våren överhuvudtaget (alltså för mig är det nu om åren såhär: TOTAL VINTER, VALBORG-kul med eld, SHIT,SYRÈNEN BLOMMAR, DET BLIR SEPTEMBER IGEN)sedan hon slutat skolan har två alternativ att ta sig för:
1. bli låg-/mellanstadielärare, så märker en när barna börjar hoppa kråka och cykla och spela brännboll (=känner av deras flow och njuuuuter själv av våren)
2. flytta ut till ruckel på landet där avloppet fryser till is hela vintrarna och en måste skotta sig tokig varje dag och det drar inomhus och värmen är paj = en kommer uppskatta våren då en släpper ut korna, dricker eftermiddagskaffet på nån liten täppa i trädgården och putsar fönster = våååårtecken
detta berättade jag för kim och frida när vi igår satt i vår nyupptäckta pärla helgalunden och hängde i solen. de höll med tror jag.
så får det nog bli. sjukt att jag även tycker att det känns kul med renovering sedan vi återigen börjat plöja igenom Arga Snickaren här hemma. ser fram emot att dra elen själv och låta ens familj bo bland glasfiberisolering.
det var det om det om det. i helgen åker jag till malmö för systermys men innan dess ska jag sjunga i kör, höra vad vi kan producera istället för vapen till diktaturer samt se människor i månsken på stadsteatern.
fridens liljor.

Kommentarer
Postat av: Larsa Larsson

skriv nurå förihelvete! <3

2012-07-09 @ 01:36:23
URL: http://fridalarssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0