apatin

godmorgon. jag jobbar vidare fast utan ordentlig plan. allt snurrar oftast på utan att en tänker efter och sen pangtjoff blir det overload i hjärnan och man måste pysa ut lite. palla relationer och patriarkat och knäppisar, blir galen.
tack frida för att du är så himla klok och ba "nu släpper vi ut lite", jag behövde få gråta ut i soffan.
ibland känns det som att mitt liv förevigt stått på jävla paus och att jag inte gjort någonting, och att jag låter det förbli så utan att göra nånting för att förändra situationen. 
 
efter en jättenajs kvalletid i onsdags med linnea innehållandes soppa & utställningar på etnografiska muséet och sedan en kaffe på wayne's drottninggatan (<3, dock inte det wayne'set där jag en gång fick en vit kakaduas klor inborrade i nacken, utan det bredvid) där vi skiteffektivt pratade oss igenom jobb, familj, pappor, ideal, knäppisar, förståsigpåare och livet och avslutade typ med KILLAR/MÄN WHATEVER ÄR SKIT, kommer vi utomhus för att gå cirka 20 meter till tunnelbanan och det första vi hör är killar i grupp (mitt no 1 hatobjekt) som ba "tjejeeeeer, hallå, brudar, vart ska ni? hörrni, tjejernaaaaaaaa" man ba "I REST MY CASE! F U!!!!!!! LÄGG AV MED DET DÄR, NI HAR INGEN RÄTT ATT GÖRA SÅ FATTAR NI ATT NI ÄR DUMMA I HUVUDET & DET ÄR ER JÄVLA SKYLDIGHET ATT NI NU SKRIVER EN JÄVLA UPPSATS DÄR NI ANALYSERAR VAD DET ÄR SOM LIGGER BAKOM HELA GREJEN MED ATT NI TAR ER RÄTTEN ATT BARA SE OSS SOM ETT JÄVLA KÖNSJÄVEL SOM MAN LITE SPORADISKT OCH I FÖRBIFARETN FÅR ROPA EFTER, JAG VILL INTE BLI TILLTALAD, BLIR EEEEEEJ SMICKRAD, GE ER"
 
i övrigt är jag väldigt less på att jag ältar och ältar om och om igen.bara en sån sak som hur mitt tonfall var när jag sa hej till någon i förbifarten, spelar det någon roll? ägnade den andra personen lika mycket tankeverksamhet som jag gjort åt att tyda vad jag egentligen menade med mitt mjäkiga/arga/tråkiga/intetsägande hej? svar nej.
sluta grubbla, en gla skit ska jag va.
*motto* 
andra motton: de är bara å hålla för näsan å dyka ner i skiten (november), nej, jag ska inte jobba nyårsdagen (december)
(ps. det ska jag inte heller, kommer ha hela dagen på mig att diska glas och mysa med mina friends.
 
i övrigt 2 tror jag inte att det är menat att jag ska "gå ut" något mer för resten av mitt liv för det blir aldrig av, men skitsamma, bryr mig inte. har gjort mitt på slicken och old saint's. *redan sett allt*
 
iallafall, när jag satt där i soffan med frida och grät ögena ur mä (nä, så farligt var det inte) och sa "jag kommer sluta som den där författaren med stora ögonbryn som jämt har två flätor, bo ensam på en jävla ö med mina hundar" svarade frida "men sluta, det kommer du inte alls!!!!!! .........cause i'm not a dog"
<3<3<3<3<3<3
 
(fotnot: carina rydberg som ju var namnet jag sökte ovan har inte alltid flätor och inte stora ögonbryn, jag blandade ihop henne med en annan, som jag trots avancerade googlingar inte hittar namnet på. carina rydberg bor dock på en ö med hundar. tror jag.)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nyår?! Näe vadå det är ju ingen stor grej..? Ellehr? VI GÅR PÅ SLICKEN OCH TAFFSAR KILLAR I GRUPP PÅ QUCEN!!!RAGGA Å BRÄNNA BOCKEN? KUL!! :D Ses i dimman, Älskarej sjukt mycket också!!!

2012-12-04 @ 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0