mår dåligt.

kajsa (som ska läsa 15 poäng jungiansk psykologi nu under våren) länkade till ett "Jung Typology Test" som jag har gjort. kajsa var tvungen att hjälpa mig med cirka hälften av frågorna eftersom jag inte visste vad dom betydde/syftade på eller för att jag inte visste om det stämde in på mig eller inte. blev där också återigen medveten om hur sjukt dåligt jag känner mig själv.
mitt resultat blev typ att jag borde jobba inom law, business, the military, engineering eller politics typ. kända personer som är som jag är whoopi goldberg, steve martin, jim carrey, dave letterman, franklin d. roosevelt, al goore, yulia tymoshenko, mark anthony, madonna m. fl.
jag fick panik över att jag inte kunde svara på frågorna själv eftersom jag är sämst på migsjälvkunskap och googlade därefter, helt seriöst, "finna sig själv". ett av resultaten var en länk till en blogg som heter ungkristenkille.
jag måste ta tag i det här!!!!!!!!
frågor att börja med:
1. vem är jag?
2. varför finns jag?

hoppas på att få svar på dessa när jag gör lumpen/läser på kth/blir vd för stort it-företag/dör svenssondöden.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0