aj.

ååhhh heeeej 
!!
HEJ!
hur äle mäla!?
jag mår asbra förutom att jag och kajsa har försökt ta bort mina stygn så jag har ett köttsår eeehehe
Det är bra mää mig<!! hihi, suktar efter er lite då och då bara ;);) ÅNHNEJ :(:( Hur hände det?
ont nu?
nämen! gullis!
asså, jag sydde två stygn när jag tog bort födelsemärket och dom skulle bort idag så girls gotta do what girls gotta do va
men det är helt ok nu!
förutom att det är ett stygn kvar.. ANYHOW, nu slutar vi prata om äckliga grejer
kajsa hälsar!!
hahah
äckligt! approp¨
mhm
vi ba "sax, två nagelklippare, pincett och spritservetter!!"

Kommentarer
Postat av: Party-Malin

Men vadå? Måste man gå tillbaka efter att man skurit bort helvetet så de tar bort stygnen, men du är i Berlin så då gjorde ni det själva?



Jag kommer ju inte ha någon i Spanien som kan hjälpa mig dra ut mina stygn!!!

2011-02-22 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0