21

ni vet bloggen silverfisken? jag läste den när jag precis hade börjat följa bloggar, typ i nian och i flera månader. sen slutade jag ett tag (kommer inte ihåg, men jag blev väl irriterad som vanligt, det har hänt flera gånger att jag slutar läsa just för det), men nu kom jag att tänka på honom av nån anledning och googlade fram mig till hans hemsida (en egen med .com-adress har han!) och såg en film där hans son räknar till tjugo på svenska. där i slutet nånstans, innan jag slutade läsa hans blogg, så hade den ungen precis fötts. nu är han typ fem (fyra? sex?). åh herregud.
detta plus att (jag och) kajsa skypeade med jim idag och vi pratade om att vi snart fyller tjugo. aaaaaaah

Kommentarer
Postat av: theson

JAAA! han la ju ner silverfisken och skulle satsa på sitt bröllopsfotografi sist jag läste.

kommer ihåg att han var i sydney samtidigt som jag och jag letade efter honom utan lycka, obs en dag satt han tydligen på ett internetcafé två gator ifrån mitt hotell. hur som helst försökte jag hitta bloggen häromveckan men jag tror den är borttagen! den hette väl ettliviexil. tror jag!

PUSS SES PÅ TORSDAG!

2011-02-12 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0