tredje advent <3

tjabba! nu är båda hemtentorna inne och jag har slutat gråta. orkar inte prata om dom mera, skitsamma.
vad har jag då gjort sedan natten mot torsdag?
+ fikat med malin!!!! (det var iofs på onsdag eftermiddag men det var så najs att det är värt ett fett plusseliplus!)
+ jobbat en del
- låste in mina nycklar på jobbet så min chef fick komma och låsa upp åt mig :/
- rakade benen av nån jävla anledning och hörde ett RATSCH och vågade inte kolla bak på vaden för att jag trodde att jag rakat av hälsenan, men det hade jag inte *puh*. det blödde som fasen och jag har haft toapapper och bandage två dagar i rad eftersom jag inte kan gå utan att ha bandaget på.
+ varit på hundmässa med två ur min grupparbetesgrupp!!! vi pratade nog nästan mer om skilsmässor och föräldradepressioner än hundmänniskor, men det var bara bra. så fick man se älvsjö också (y)
+ myst med frida och hedda!
+ varit på julmys med jobbet och fick en jättefin julklappspåse med en julost (sån där rund och röd), fint knäckebrö, te, godis i fin burk osv. känner mig så vuxen!!
försöker i skrivande stund få igång julkänslan och hivade nyss igång adventsljusstaken som jag och mathea köpte på myrorna i ropsten som frida tycker är asful.

Kommentarer
Postat av: mathea

mums

2011-12-14 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0