jeudi, vendredi, samedi!

nu mår man, hörrni!
jobbade först i 10,5 timmar, eller ja, jag råkade vara på jobbet ytterligare en timme, men det här var faktiskt bara andra gången jag gjorde kassaavslut. hursomhelst så var dagen väldigt bra (#1) har laddat hem ASMÅNGA podcasts för första gången på länge! (#2) gick in på wasahallen på väg mot tunnelbanan och hittade där ett julträd!! det hette "julträd". då blev man glad igen! (#3) köpte även chips till mathea (och mig) blev glad igen (#4) för att jag kände mig som en bra kompis och åkte sen hem. var supertrevlig mot tjejen på pressbyrån då jag köpte nytt 30-dagarskort (#5 eftersom delad glädje (från min sida alltså) är dubbel glädje!)
träffade mathea-goshjärtat (#6) och kom hem till ett alldeles nystädat och fint hem!! (#7)
nu ska jag lyssna på podcasts! (#8)
hejdå
julträdet! pyntet ingick.
hermans podcasts! dom gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0