boddinstrasse 58B

idag tog jag en remsa foton i en automat. nu hittar inte jag remsan. puts väck är den.
jag har packat och städat nu. bordet är tillbakaflyttat till sin ursprungliga plats, hyllorna är dammtorkade och elementet likaså. extrasängen ihoppackad och rullväskorna stängda. alla broschhyrer och program jag tagit överallt men inte använt till något annat än att bläddra igenom är slängda. lånekuddarna är tvättade, golvet torkat, cykeln såld. korten är nedtagna från väggarna och matsäcken är lagad. tre månader minus två dagar. det har varit fantastiskt och underbart och det här är inte slutet på min och berlins historia. nu åker jag till nelly i münchen, till hanna i malmö på tisdag.
nu åker jag jag kommer tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0