mitt liv är som ditt

jag brukar alltid hitta min kamerasladd när jag ska använda den. inte så att jag vet var den är, men när jag öppnar byrålådan i hallen brukar den alltid vara där. inte nu iallafall. så nu sitter jag och öppnade nyss minipåsen med hula hoops som jag fick av johannes när jag fyllde år som han köpte när vi var i london 2008, om det var i juni eller oktober vet jag inte men hursomhelst. inbillar mig att vinägersmaken smakar mer nu när de är gamla.
igår behövde jag googla berlin och ville veckla ut min stora karta och blev på riktigt tårögd. sen åt jag en kall pannbiff ståendes vid köksbänken. såg min årsvisionsbild jag gjorde i början av januari i år, och det kändes hoppfullt då, jag ville göra om och göra nytt och det har jag gjort men nu kändes det som att jag var tillbaka i det svarta liksom. och överallt du kommer väl ihåg att uppvakta pappa på fars dag? :-) mm.

Kommentarer
Postat av: jompeboy

Hörreduru! inte skulle väll jag ge dig gamla snacks eller!!!!!

Dem där köpte jag när jag var där sista och det var ju bara i vårast ju! Dah!

2011-01-21 @ 01:15:02
URL: http://jompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0