29 maj

när jag och Linnéa kom hem till mig inatt vid kvart i tre packade vi ner bag in boxen i en ica maxi-påse och gick mot villastan. pratpauser, skrattpaus, kisspaus, paus och efter en halvtimme hade vi hunnit 200 meter. vid kristinaplan mötte vi några klasskamrater och gick upp till deras fest och efter nån timme eller så gick vi vidare till festen vi skulle till egentligen och dansade och åt och vilade under ett bord och gick hem och somnade kvart över sju. vaknade halv två och vi gick till Ica och skulle handla mat. "Ett tecken på att min hjärna inte funkar idag; vi kommer ut från ica med två liter juice och en grillad kyckling." sa Linnéa, men gott var det och trött var jag så jag nästan somnade hela tiden och trots åtskilliga tupplurer under dagen ska jag ändå gå och lägga mig nu.

Kommentarer
Postat av: nelly

SÅ JÄLA ROLIG BLOGG DET HÄR JU

2010-06-18 @ 16:30:55
URL: http://snurranelly.blogg.se/
Postat av: kajsa

men käfteäneh

2010-06-21 @ 22:15:25
URL: http://mausie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0