nu har jag varit i Sverige i ett dygn och 23 timmar ungefär

i går var jag med i Erikas och Idas projektarbete som spelades upp på Folkets hus i Bomhus och sen tänkte jag och Ida att vi skulle fira. Hon för att hennes projektarbete var avklarat och jag för att.... jag var sugen på öl.
Vi träffade Nelly på stan och sen blev det som så att vi tre och Sebbe i vår klass var på Old Saints till stängning. Brudsen sov hemma hos mig och när vi skulle till skolan imorse för att gå på vår enda lektion så märkte vi när vi kom till skolan att vi inte hade någon lektion. Så vi satt i caféet en timme och ja.
Sen kom jag hem och försökte sova bort bakfyllan. Det gick sådär, men efter två timmars sömn och lite lasagne mår jag finfint. Nu sitter jag här med jeansshortsen som jag köpte för en dollar i Managua på mig och dricker micrat kaffe från imorse och äter en till MilkyWay. Ska tillbringa kvällen på Gävletravet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0