söndag

det är konstigt det där med att jag flera ganger nästan skriver här, men om jag inte kan göra det i samma stund som jag kommer pa vad jag vill skriva utan maste spara det tills jag kommer till det här inrökta internetcaféet (varat internet kommer förhoppningsvis nästa vecka) sa försvinner det bra-a i det och ja, jag vet inte.
nu har jag varit i berlin i tre veckor och tva dagar. i förrgar fick jag reda pa att jag far stanna i rummet september ut (vilket betyder att jag har nästan tre veckor att göra vad jag vill efter det att kursen slutar den tionde!) och jag är bara sa himla jätteglad.
har läst om ett öga rött och läst montecore och bläddrar oavbrutet i invasion och följer kapitlen i "berlin pa atta kapitel" av carl-johan vallgren och försöker fatta nagot och lära mig tysklands historia och försöker hitta ett samband mellan alla der och die och das och gar gatorna fram och tillbaka och hittar fantastiska ställen och nu gar jag pa loppis.

Kommentarer
Postat av: Matilda med kundvagnen

MEGAGILLAR!!!!!!

2010-07-25 @ 17:10:04
Postat av: linnea

jaaaaaaaag veeeet! känner man sig inspirerad och fylld av massa bra saker att skriva. och sen bara nähäpp. jag är bara glad att du skriver jag. och att du går på loppis. och att du är jätteglad.

2010-08-09 @ 14:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0