myes

jag har kvalitetstid med mig själv! det har jag haft nästan hela helgen! eller iaf två helger i rad. det är najs.
min helg har varit aplugn. eller i fredags var jag på fest och i går väckte jag malin klockan typ ett och sen gick vi till erikshjälpen och sen gick vi till linnea och åt och fikade alla vi fem, linnea, linnéa, josefin, malin och jag.
men på kvällen hade jag ju skitmycke kvalli med mig själv! så jävla mysigt. jag är verkligen bra på att umgås med mig själv. iaf oftast. fast jag hatar att inte ha saker planerade. därför hade jag dåligt samvete både i går och idag för att jag inte jobbade. eller asså, kanske inte dåligt samvete, men det kändes sådär att heeelt själv bestämma över hela dagen utan att göra nåt typ nyttigt liksom *kanske borde lära mig att det är helt okej att vara ledig*

ialla fall var Linnea här ikväll och vi kollade på Babylonsjukan och I skuggan av värmen. precis som jag såg igår! fast idag i omvänd ordning. det betyder att jag sett båda dessa filmer två gånger under loppet av 23 timmar eller nåt sånt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

(svar)

jaaa, nu minns jag! åh, tack för att du påminde mig!

2010-01-18 @ 21:40:46
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0