måndag

hej grah, jag vet inte vad jag ska göra med det här för varje gång jag vill skriva om nåt blir det till inget och jag skriver bara om spotify och filmer jag ser. imorse hade jag en slags jag-kris. blev så himla trött på mig själv, att jag alltid slarvar bort saker, att jag aldrig gör något i god tid/ i tid, att jag inte har koll på nåt, att det alltid är stressstressstress liksom. men sen shapeade jag upp mig och nu har jag druckit en liten kanna espresso och gjort klart några uppgifter i svenska. så det känns bättre. men ändå. jag skulle gärna åka bort nånstans ett tag. i helgen kanske jag ska låna lisas lägenhet. vore så najs med typ häng, nån utställning och typ inte så mycket mer.
näemen åter till pluggandet. men vafan, det enda jag ber om här i livet är ju bara lite action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0