lördagslista

hur ser ditt rum ut en av väggarna är typ mörkorange med ett hyllplan på med en massa krims på och sen en säng och en träbyrå (fast mamma säger att det inte är en byrå utan ett linneskåp. okej.) som mormor och morfar typ köpte som bröllopspresent åt sig själva och ovanpå det lite foton och lådor och en massa bob dylan-böcker och sen ett bord belamrat med papper och grejer och ovanför en massa krokar som det hänger halsband på och en stång som det hänger kläder på och en sockerlåda med skor på och en bokhylla och en garderob. vad är du bra på att smida framtidsplaner vad är du dålig på att avsluta påbörjade projekt hur vill du se ut om fem år joan baezhår! alltid! vad skall du göra imorgon okej håll i er nu; jag ska jobba och plugga och läsa kan du vissla ja! det lärde jag mig när jag gick på dagis och jag kommer ihåg när vi var på utflykt och gick på led och jag höll en vikarie i handen (hon var så himla fin! rött hår och fräknar och jättefina händer!) och visslade för det hade jag precis lärt mig då och jag kommer ihåg att hon blev jätteimponerad över att jag kunde! var finns dina kläder i ditt rum i garderoben, hängandes på stången samt strödda över fåtöljen och stolen vad lägger du helst på dina mackor nåt som är jättegott är mjukt bröd med rökost och skivad banan! fast det har jag bara ätit typ en gång.. men mums! drömpojkvän sean penn! eller dr. kovac jobbar du ja har du någon dold talang jag kan klappa händerna ashögt! eller starkt. gillar du att skratta jorå det är väl okej.. vad gör du helst på weekends typ öl och fest har du sett twilight nä. men om jag skulle så skulle jag säkert bli lika beroende som alla andra, så det är bäst att jag slutar innan jag börjat vad hatar du med dig själv att jag typ aldrig får saker gjorda och för att jag kan må dåligt över småsaker snackar du mycket skit skit som i nonsens eller skit som i om personer? typ mellanmycket av båda. vad älskar du att göra sluta tidigt från skolan och gå hem och kolla på film hur långt är ditt hår asså det är ganska konstigt det där för under en tidsperiod av fyra dagar så frågade typ sju pers mig om jag klippt mig vilket jag inte har, så det är lite olika. ibland är det längre än vanligt också. men typ om jag har det utsläppt så når det ner lite längre än behåbandet på ryggen hur lång vill du vara asså jag är ganska lång men känner mig ganska kort. skulle kunna tänka mig att vara fem centimeter kortare för då skulle jag teoretiskt sett kunna ha heels. sista ord don't criticize what you can't understand! <---kanske lite pretto men sant, så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0