helvetesjävladrygafa-an

jag vaknade för fyrtiofem minuter sen av att hanna kom in i mitt rum och sa "du har försovit dig. klockan är halv elva." så jävla DRYGT eftersom Nutida Konst som vi har en gång i veckan, råkar vara just på måndagsförmiddagar, börjar kvart i tio och slutar en timme senare. jag missade det totalt alltså.
men för nån minut sen kom jag på att jag tror att jag drömde något om nån som såg ut som Jonas Hassen Khemiri. inte helt fel iallafall!

(hanna hade för övrigt precis gått upp. och ganska nyss gått och lagt sig. hon somnade 08.30 imorse då hon mailade in sin c-uppsats till sin handledare för att få lite feedback. *längtar till jag ska skriva c-uppsats för jag är väl inte heller den som kommer få allt klart i god tid*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0