facebookstatusen som blev för lång

är nu hemkommen från 28 intensiva timmar i Hassela och Bergsjö. Stuga med furuinredning, grillbuffé på hotell och coverband. Dans dans och roliga anekdoter. Vakning och städning av stuga. Fuckade tidtabeller (endast två avgångar på söndagar!?) = häng i centralorten Bergsjö! Kortspel, promenad, smörgåstårta och en turbomormor som kör oss till Hudiksvall i 110km/h. Mycket skratt på tåget hem med mitt favoritälsklingssysterpar och nu är jag hemma. Har precis tvättat håret för första gången på nån vecka och upptäckte en semmelgroda som väntade på mig i kylen. Nu ligger grodan på en assiett till höger om mig, bredvid kaffekoppen. Nu en redovisning som ska (påbörjas och)göras klar och hållas imorgon kl 09:45. Förutsättningarna för mysplugg ganska goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0