att skriva en essä i wordpad

igår skulle jag kolla på snabba cash med Linneorna. gjorde jag det? NÄEJ! varför inte? jo, för att när vi kom och skulle köpa biljetter så fanns det bara spridda platser kvar + typ hela främre raden men den fick han inte släppa för de var reserverade ifall det skulle komma några rörelsehindrade fast sen sa han i kassan att vi skulle komma tillbaka efter tjugo minuter för då skulle han släppa rörelsehindrade-platserna om de inte blivit uppbokade men när vi kommer fram till kassan SOM VI HADE KOMMIT ÖVERENS OM SÅ ÄR BILJETTJÄVLARNA SLUT. thanks for nothing!
jag som hade laddat inför Joel hela dagen :(
vi gick till hemmakväll och sen hem till mig och kollade på Festival istället. Jag såg den för en sisådär 7-8 år sen kanske och kom ju typ inte ihåg nånting! *undrar varför*


nu sitter jag här och ska skriva en svenskaessä som är alldeles förjävla försenad och som jag är så trött på fast jag inte ens börjat med den. Men jag har bestämt mig för att jag inte ska resa mig från denna stol förrän den är skriven för jag SKA lämna in den imorgon, hur dålig eller ful den än blir.
vad rolig den här bloggen är <3
ps. det kan komma att dröja innan det blir ett helt inlägg som inte nämner snygg-Joel, I skuggan av värmen, snabba cash eller liknande.

Kommentarer
Postat av: mathea

men asså näe!! alla bara tjatar om den där jävla joel kinnaman och jag hade förberett mig på bomber och granater och så såg jag honom!? ursäkta? whats the fucking fuzz?

2010-01-24 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0