åh herregu

2010 hittills
jag, linnea och hanna gjorde visionstavlor för året som kommer igår (fast min är inte klar)
jag följde med linnea och kotten på sinnesrogudstjänst
har sett hela modstriologin + det mesta av extramaterialet
har idag, i typ två timmar, försökt ladda över bilder från kameran till datorn. fattar inte vad som inte funkar.
åkte pulka i hemlingby idag!

nu är mitt huve helt jag vet inte. sitter och väntar på ett samtal som jag inte har någon direkt större lust att ta just nu, försöker sammanfatta 2009 för mig själv men jag tycker det mest känns ganska svart, har under dagen gått ner mig i tanken på hur jävla orättvist det är att man drabbas av konflikter och grejer man inte alls har valt själv men som fan ändå kommer och tynger ner en. och för att göra allt ännu lite bättre lyssnar jag bara på låtar som jag blir mer vemodig av. nu måste jag lämna datorn innan jag börjar youtuba när anders sjunger brännö serenad eller innan jag playar igång visions of johanna.
cheerio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0