0245

jag var på sånt himla mood för att typ plocka i mitt rum och fixa och ha lite kvalli med mig själv. därför tänkte jag ta görans dator och mina högtalare in på mitt rum och spotifya bruce springsteen. men när jag hade kopplat in alltihop så hade internet försvunnit och jag släpade ut alltihop igen och tänkte då ha datorn på matbordet men vinkla högtalarna mot mitt rum (smart), men då helt plötsligt funkade inte dom och jag läste igenom hela systemfunktioner och typ googlade "mac externa högtalare fel" men jag fattade ingenting. ringde göran, haha, han fattade ingenting. när mamma och göran kommer hem en timme senare visar det sig att jag kopplat in högtalarna fel från början! va! va rrroooligt!
då hade jag ju för längesen tappat plock- och fixhumöret och därför har jag suttit här och laddat in alla bilder jag tagit sen jag fick min kamera i slutet av oktober och gjort ett facebookalbum! för första gången! det gick bra.
till min hjälp hade jag ett glas mjöl, en mugg kaffe, ett glas öl, libertines och fulla för kärlekens skull.
nu kommer inte jag ihåg vad det var jag tänkte komma fram till.

Kommentarer
Postat av: nelly

jag hoppas verkligen att det var ett glas mjöl.

2010-01-10 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0