update om mitt liv och alltihopa

hejhej
igår slutade jag tio i elva men var kvar i skolan till halv fyra. kände mig asstressad över
1. barnteaterPA-t
2. Nicaraguaresan
3. BARNTEATERN!!!!!!

men jag fick ordning på mina olika packningslistor samt så mejlade jag och malin några förskolechefer och liknande =p-u-h-. iallafall så kom jag hem kvart i fyra och turbosov i tio minuter. sen micrade jag lite kaffe från i morse och var på g igen. gick till jobbet. sen tog allt aslång tid att avsluta och jag skulle träffa Oskar klockan åtta. HURSOMHELST
det var kul igår! jag och mina klasskamrater och några till. jag tappade bort min väska först och sen mobilen. båda återfanns! <3 sen när jag kom hem poppade jag popcorn och när jag vaknade och hade fått ett sms av Linnéa där hon skrev typ "åh vad gott med popcorn" så kom jag på att jag poppat och kollade ner, då stod en hel skål med grillkryddade popcorn där!! mums. min frukost:
popcorn
grillkrydda
en specialapelsin (det är ingen apelsin utan typ en citrusfrukt och mycket surare)
kaffe (omicrat)
nyponsoppa

sen var jag tvungen att kolla på lite av första avsnittet av upp till kamp. ni vet, cravings.

nu ska jag skriva en till inköpslista typ resorb, shorts, myggmedel osv FÖR IMORGON ÅKER VI TILL NICARAGUA°!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0