yoga nidra

:)
i går när min yogalärare under avslappningen sa "och kom ihåg att du är vaken och uppmärksam" tänkte jag "men gud vad det här går bra! jag har inte somnat och jag ligger inte och tänker på annat!". då kom jag på att jag de senaste minutrarna bara tänkt på hur mycket öl jag ska dricka efter Moneybrothers spelning på spegeln den sista oktober. för jag är liksomeh arton dåråsatteh. det känns dock som att jag planerar den här kvällen aningen för mycket kanske, men vafasen. det kommer bli fett.
annars sitter jag här och undrar: är det någon som vet var man kan köpa en sån där hjälm med plats för två burkar? tänkte ha den på skolfotograferingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0