överraskning

en rolig grej som hände mig för några veckor sen då jag lokalvårdade:
jag skulle dammtorka lite på en tavla men råkade putta till den så att den tappade fästet och föll mot golvet. dock hann jag fånga den i sista sekund och upptäckte då en lapp som satt fast på baksidan av tavlan. på lappen stod det:
"HELLO, I'M HILARIO, FROM SANTIAGO DE COMPOSTECH, ON SPAIN. I'M 22 YEARS OLD. I'M A DRUMMER AND HAVE COME TO GÄVLE TO MEET THE PEOPLE OF THE MUSIC SCHOOL OF VASASKOLAN. I THINK THAT THE SWEDEN GIRLS ARE THE MOST BEAUTIFUL OF EUROPE AND I LIKE THEY, BUT IN SWEDEN BE CACKING PARTIES THAT WE SAY "MARCHA" OR "MOVIDA". FOR THIS REASON I INVITE TO ANYBODY SWEDEN GIRL TO VISIT ME IN SANTIAGO WHEN SHE TRAVEL TO GALICIA (SPAIN)
PHONE TO HILARIO IN *telefonnummer*
SEE YOU SOON.
--------------
PLEASE NO PHONE ME IF YOU ARE A BOY OR IF YOU BOYFRIEND TRAVEL WITH YOU
BYE 4/21/2003"

typiskt en sån grej som förgyller ens lördagsförmiddag.


Kommentarer
Postat av: Mathea

hahahahaha

2009-09-27 @ 22:52:42
Postat av: frida

bah fan tråkiga fester i sverige asså..

2009-09-29 @ 18:37:49
URL: http://beinggirlieisstrategy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0