inspiration

jag sitter och planerar lite inför imorgon. ska på maskerad med temat folkkärt.
jag ska vara Robert Wells. ÄNTLIGEN! man kommer typ inte se någon skillnad. helt seriöst.
men som den skådespelarsjäl jag är, räcker det ju inte med att bara se ut som Robert. jag måste ju liksom VARA Robban. Därför har jag varit inne på wellsmusic.se (rekommenderas!!) och läst hans biografi, kollat i shopen och på alla bilder osv.
outfiten som gäller imorgon blir den här:


+ en stor pianogitarr runt halsen.
såhär:

(den här bilden har jag hittat och lånat från wellsmusic.se)
egentligen skulle jag vilja ha den där rocken också..

Kommentarer
Postat av: nelly

hej kajsa nu har jag också en blogg tschüss

2009-10-11 @ 19:32:01
URL: http://ettprojekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0