dararadaradaa

hej jag har gått och tänkt på en grej i några veckor och nu har jag blivit lite rädd. alla pratar ju om mumin, alla bara "gu va mumin är bra och gud vad jag har läst mycket muminböcker! mumin är så himla bäst och gud, vad skulle min barndom ha varit utan mumin????". jag läste aldrig mumin. när jag fyllde typ sju eller åtta fick jag en film, typ "Snusmumriken flyttar hem" eller "rymmer" eller nåt. Jag kommer ihåg att jag satt och kollade på den och verkligen FÖRSÖKTE tycka om den och tycka att den var sevärd och bra, men det gick inte. Och alldeles nyss när jag skulle äta bananyoghurt tänkte jag "shit, vem skulle jag vara i dag om jag hade läst mumin när jag var liten?" jag skulle säkert vara en så mycket bättre människa och jag pallar inte den tanken.
nu ska jag på sångträning. måste bara ha lite kaffe först.

Kommentarer
Postat av: nelly

jag kan lära dig att tycka om mumin. fast jag tycker att du är en fin människa som mumin-fri också:) pussisnittugulliplutt

2009-10-22 @ 16:49:20
URL: http://ettprojekt.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag är inte heller ett muminfan. tyckte att det var obehagligt med all mystik och med deras konstiga dialekt. jag prisar Disney och Svts barnfilmer istället!!! join the movement :D

2009-10-23 @ 15:49:27
Postat av: lovisa perman

GRATTIS KAJSA! jag läste om dig i tidingen. det var roligt.

2009-10-27 @ 10:46:38
Postat av: Kajsa

TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha, ja, visst var det? :*

2009-11-01 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0