höhö

jag har aldrig gjort någon sån här förr men hittade den på fridas blogg och provade och tyckte att svaret på fråga fem blev så roligt!
Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
"Hej KAJSA! Välkommen till oss 091104 kl 13:00 Vänliga hälsningar T dl Marianne Back Folktandvården Andersberg"
(okej, inte så jättekul kanske)

Vilken raggningsreplik faller du för?
"Jag såg precis snygga killen från old saints här på skolan. Efter lite detektivarbete så vet jag att han går i nv1c! :O"

Vad var det första du sa imorse?
"HUR VET DU MITT LÖSENORD?!"

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
*bild linnéas och fannys lillasyster som jag fick mms:at till mig*

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Fan vad bra du är. Kommer du vilja hångla också? Nå bråk orkar jag inte mä. Men annars- fan vad bra du är!"

Så vad säger du under förspel?
"flytta inte till Berlin  tack för kram"

Och efteråt?
"Var är du? Jag är redan inne."

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
"Okej vi är på väg till hang loose nu :D så spännande"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0