bilder från din hemstad

ah, alltså var ska vi börja nu? jag känner mig lite tom i huvudet. sov två timmar inatt. har ingen hjärna.
jag fyllde arton i tisdags. jag citerar mig själv: "fast på ett sätt vill jag inte vara arton. det är såå mycket finare, bättre, underbarare att säga "när jag var sjutton var jag på en efterfest hos en australiensare med korta dreads i hans sunkiga tvåa i sätra" än "när jag var arton var jag på en efterfest hos en australiensare med korta dreads i hans sunkiga tvåa i sätra". fyfan vad jag hatar denna ålder. hatälskar."
vad jag har gjort som artonåring?
måndags efter midnatt - drack en öl på interpool, i tisdags var vi på Old Saint's, i onsdags var jag hemma, i torsdags var jag på Slicken, i fredags först hemma hos Johannes och sen på Old Saints och i går först fira mig själv-middag här hos mig, sen SNYGG-ANDERS PÅ SPEGELN, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, sen lite rockbaren, lite old saints, dans på hang loose och sen efterfest samt efterefterfest och sen gick jag och josefin hem och sov. drygt två timmar senare ringde klockan och vi gick iväg och jobbade en sväng.
så jag har ju liksom hur man än ser det utnyttjat själva artonårsfunktionen väldigt väl den här veckan.

Kommentarer
Postat av: övervakarn

bra där kajsa!!

2009-11-03 @ 09:48:15
URL: http://beinggirlieisstrategy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0