aaaaaaah, framtiden!

jag säger bara RYSSLAND! jag var ju på väg att börja läsa ryska förut, men det var ingen annan som ville det så det blev ingen grupp så jag läste spanska istället. hursomhelst, jag har ungefär hur många alternativ som helst på saker att göra efter studenten. och har ganska länge tänkt att jag ska bo i st petersburg och läsa ryska och gå på konstmuseum och bara hänga liksom, men nu känner jag: RYSKT BARNHEM!
jag såg precis en jättehemsk dokumentär! eller, jag såg ungefär de tolv sista minutrarna av den. det var på något sorts ryskt barnfängelse och det var jättehemskt. herregud. jag måste se resten på svtplay. jag måste fan engagera mig lite mer. typ engagera mig hos ryska barn. tänker dock inte söka jobb på något ryskt barnfängelse, men barnhem! tänk alla små ryska barn med snagg och långa luggar.
på tal om att engagera mig; fan vad jag är slapp! i dag fick jag ett nytt fyllaiförattblivärldsförälderochskänka100kronorimånaden-kort eftersom jag aldrig fyllde i det förra jag beställde från nätet, är det svårt eller!? jag är så dum!
ta det lugnt alla världens barn, jag kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gue vad fint Kajsa. jag har ju haft en Mohammed Abdula Ali men sen blev ju han myndig och då skulle jag få ett nytt barn men det blev aldrig av. Det jag vela säga var att jag har faktiskt också har varit delaktig i sånt. Tjoho.

2009-11-12 @ 18:14:38
Postat av: Anonym

Gue vad fint Kajsa. jag har ju haft en Mohammed Abdula Ali men sen blev ju han myndig och då skulle jag få ett nytt barn men det blev aldrig av. Det jag vela säga var att jag har faktiskt också har varit delaktig i sånt. Tjoho.

2009-11-12 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0