mycket händer @ vandris

okej, jag har precis typ gjort bort mig.
jag jobbar. och emellan det att gästerna trillar in facebookar jag. hursomhelst var jag inne på syster Lisas sida och hennes status (ja, eller hennes vadhontänkerpåjustnu) löd, jag kopierar, :
"ikväll ska jag lära mig se skillnad på snygg-Erik och mattias i EMD - trodde först dom var samma person, sedan att "M":et stod för Måns Zelmerlöf, men NU VET JAG!"
och jag kände bara att nånting inte stod rätt till med stavningen av Måns "Zelmerlöf" men jag kunde inte komma på hur det stavas egentligen, så jag googlade. Sen rätt vad det var kom ett gäng gäster och jag minimerade sidan. Sen ska jag hjälpa gästerna med en grej så jag trycker upp internet igen och då är jag fortfarande inne på sökresultat för "måns zelmerlöw" (som det ju faktiskt stavas). jag typ dog och ville bara säga typ "nej!" asså! jag är ingen idol-tjej! aaaaaaaah!"
men låtsades istället som om ingenting och gick in på STFs hemsida istället.
piiiiinzamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0