marianne

Nu tänker jag bryta mönstret genom att INTE låta en fras ur låten Joey, skriven av Bob Dylan och Jaques Levy, stå i rubrikfältet.
Hoppas ni uppskattade det den tid det varade. Säg till om det blir tomt nu utan, isåfall kanske jag börjar med det igen. Om ni vill. Jag gör allt för er. För jag förstår att det här verkligen är något ni tänkt på. Liksom "åh, ja! vilken bra låt det ääär! tack för att du introducerade den i mitt liv!" och "undrar vilken rad hon tar nästa gång!!" osv.

Här sitter jag och läser på lite historik omm Kraków! och lyssnar lite på Cat Power.
Valborg var najs. Efter travet, och efter det att jag och Erika bar cyklarna över en hög grind samt klättrade över den hala skiten, cyklade jag ut till Sälgsjön. Temat var yrken. Jag var safariguide. Bruna byxor med lite fickor på, grön-rutig skjorta, beige väst med en MASSA fack, vandringskängor, "fiskemössa" samt en gosedjursapa runt halsen.
varför är jag jämt ful på maskerader? nästa maskerad ska jag vara snygg. (Robert Wells... haha)
Lite senare under kvällen, eller natten, när jag bytt om (det tär på en att vara ful!) behöll jag ändå den beige västen med alla facken på. det var ju så himla praktiskt! bah: "Var har jag mobilen? Ja, i nedre vänstra facket!"
*det bästa jag gjort nånsin. aldrig mer en fest utan fest-västen!*
Natten gick fort och det tog femton minuter för mig och Linnea att cykla hem. När vi somnade i havet hade solen redan gått upp och fåglarna kvittrat ett par timmar.
varför kollar jag på Bingolotto!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myyys, Var det Furuvik-apan som fick hänga runt halsen kanske?

2009-05-03 @ 23:27:01
URL: http://jompe.blogg.se/
Postat av: kajsa

klart det var! <3

2009-05-04 @ 17:18:32
URL: http://mausie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0