klockan är alltid 17:23

I dag när jag gick hem från skolan var jag helt övertygad om att jag glömt något. Något jag skulle göra eller så. Har fortfarande inte kommit på vad det är!
Eftersom mitt huvud är ett virrvarr och jag känner mig stressad och likgiltig och inte kan sova och har en massa saker jag borde göra, så tänkte jag verkligen ta itu med något nu när jag kom hem. För att lätta mitt lilla huvud från dess bördor liksom.
Och jag kommer inte på en enda konkret grej jag kan göra! Typ... städa. Men det ligger inte högst på priolistan, jag borde ju istället börja på mitt historiaarbete. Fast när jag skriver arbeten brukar jag skriva ut en massa info och sen koka mycket kaffe och sätta mig vid matbordet och skriva för hand, sen skriva in det på datorn och sen mejla det till min lärare,
och jag har ingen skrivare här att skriva ut fakta med! så jag kan ju inte börja med det heller!
...ha dansträningar inför soarén. tänka ihop nåt till opera-grejen. leta kläder till Mrs Higby. försöka lära mig lite matematik. åh, jag blir arg bara jag tänker på matte.
JAG ORKAR INTE MED DET HÄR! KAN JAG INTE BARA FÅ ÅKA TILL NEW YORK ISTÄLLET!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0