futurum

Jag har för mig att rockstjärnsbarn (typ Kelly Osbourne) brukar säga att när de var små trodde de att alla barns pappor var skitkända. Ungefär så, liksom att alla tänker som jag, känner jag inför det här med mitt framtids-tänk. Alltså, är det bara jag som tänker på det? På var jag ska resa, var jag ska bo, hur jag kommer leva, vad jag kommer göra. Jag gör det jämt! Typ jättemånga procent av dagen gör jag det. Varje kväll innan jag somnar. Osv. Det har jag gjort sen sjuan.
Gör inte ni det!? VADFAN TÄNKER NI PÅ DÅ!?!? Fattar ni att ni i så fall har typ 45% mer ledigt hjärnutrymme än jag har!? Vad använder ni det till!? Gud, vad lever ni för egentligen!?
/Tacksam för svar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0