restless farewell

i fredags kväll var jag med Linnea. Vi gjorde ett jättefint facebook-album (vilket har alltför få kommentarer!) och jag kom hem typ tjugo över tre. Jag sov i ungefär tre kvart och blev sen skjutsad till tåget. Jag sov så gott som hela resan förutom sista timmen då jag lyssnade på Håkan Hellström för att komma in i rätt sinnesstämning.
Jag träffade Simon och vi gick runt, åt, gick runt, fikade och sen åkte jag till Stockholm. Det var skitnajs, han är ju himla trevlig. Sen kom jag fram till Stockholm. Gick till Hornstull. Hittade till Lisas lägenhet. Gick ut och köpte sushi och godis. Träffade Hannas kompis på Konsum. Gick hem. Åt och läste tidningar. Somnade som en stock. När jag vaknade var min kropp helt i obalans eftersom jag gått från en knapp timmes nattsömn till 10 timmars och jag hade ont i huvudet och var jättetrött. Åkte till T-centralen och mötte upp Johannes. Vi fikade och mötte sen upp Lisa och gav henne sin nyckel. Hon åkte hem till sig och vi gick runt på stan. Fikade på Kulturhustaket och jag satt med ryggen i solen och har nu ett vitt kryss där från mitt linne. Åkte till Hornstull och åt middag. Gick en liten prommis och satt i Tanto en stund. Sen åkte jag och Johannes till centralen och åkte hem. När jag kom hem somnade jag på en gång och sov som en stock. Vaknade med huvudvärk. De senaste två dagarna har jag känt mig som en klubbad säl. Lite lobotomerad kind of. Jag är helt borta i huvudet och skittrött. Och mina horoskop säger bara att jag inte ska förvänta mig för mycket och att inte lägga energi på vare sig kärlek eller något annat. rooooligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0