på jobbet. har tagit mig en liten pausis.

förra söndagen när jag gick till jobbet drog jag fingrarna genom håret och bara: "shit, det här känns längesen. när tvättade jag håret senast egentligen?" och räknade som så att jag inte hade tvättat det under veckans gång. och helgen innan dess var jag i göteborg och stockholm och då vet jag att jag inte tvättade håret. och hela fredagskvällen tillbringade jag med Linnea så jag tvättade det inte då heller. Jag kom alltså fram till att jag tvättade håret på torsdagen. Det hade alltså gått tio dagar sen dess. M;UMMA! Jag blev så himla häpen att jag berättade det för alla. De tyckte nog inte att det var coolt som jag, utan mest att det var äckligt. Hursomhelst. Jag tvättade det på söndagskvällen och sen igen på onsdagen. Nu har jag inte tvättat det sen dess! sex dygn! jag blir så impad.


Kommentarer
Postat av: mathea

men det var ju jäääääääävligt kul för dig tycker jag! själv kämpar jag tappert på för att bara behöva tvätta det varannan dag. och det ser det ju ut som det gör sista kvällen!! haha nu kom jag på när vi var "små" (vi är ju ändå arton nu liksom,typ,eller varken du eller jag är det men iaf) och ni skulle ut och resa och ninni hade köpt schampoo och du var upprörd för att hon hade köpt för fel hårtyp. "ingen av oss har TUNT OCH FINT HÅR!!!!". hhahaha. gör sig inte skitbra i skrift men jag minns det väldigt tydligt!

2009-06-17 @ 17:45:55
Postat av: mathea!!

men hallå!! jag hade skrivit en skitlång kommentar! den försvann! som innehöll bla en anekdot från när vi var små. skitsamma. kul kul vare. roligt för dig att du inte behöver tvätta håret var och varannan dag som vissa andra iaf. det är så roligt när det går bra för andra!!

jag träffade janne idag! ska du på peace and love? pussis

2009-06-17 @ 17:48:33
Postat av: mathea

men nu kom den ju upp bara för att jag skickade den andra! pinsamt

2009-06-17 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0