häpphäpp

ååååååååååh
jag och mamma och göran var på cirkuslinjens cirkusföreställning i dag! och även fast jag har gått i samma klass som sex(?)(haha, det är svårt att räkna) av de små liven i ett helt läsår har jag faktiskt aldrig förut sett dom cirkusa sig.
så jag blev typ rörd och bara "men gud vad dom kan!!" och kände mig stolt som en tupp.
för det är lite konstigt det där. jag tänkte på det när jag såg dansarnas föreställning också. vad mycket vi i de olika inriktningarna lär oss fast som man inte pratar om. för dom har ju lika mycket dans- och cirkusämnen som vi har teater och vi har ju teater mest hela tiden känns det som. och.. ja, det är konstigt.
hursomhelst. ni är så himla bra!
(gå och se i morgon klockan tretton i cirkustältet i boulognern!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0