flyg lilla fågel, flyg

Sean Penn-filmen funkar inte! den måste vara trasig på något sätt. videon bara spottar ut den. :(

det är konstigt det där. att varje gång någon tillställning kommer på tal, typ en festival eller liknande och någon säger "men vi kan ju åka dit nästa år" säger jag "ja" fast jag vet att jag egentligen inte menar det och jag vet att nej, jag kommer inte åka dit eller gå på det då för jag kommer inte vara här då. och ibland frågar folk varför jag har så sjukt bråttom med att åka härifrån, liksom man kan ju stanna över sommaren om man vill det. men nej. jag kan inte fortsätta här utan att jag då varje dag skulle tänka att jag skulle kunna vara varsomhelst. så är jag i gävle. ne-he-e-lu. icke.
det är så illa att i går när jag var på friskis och svettis i boulognern och såg en gammal lärare (som jag dock inte hade men hon jobbade på min mellanstadieskola. hon var nog nyutexaminerad då och ung, typ 24. det slog mig att hon måste vara över trettio nu och gud vad åren går och shit vad jag är gammal) och tänkte för mig själv "ja, du kanske är vältränad och snygg, men du bor fortfarande här och mot det hjälper ingen platt mage i världen." det är ganska illa. så nej, jag kommer inte befinna mig i gävle nästa sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0