men gu kajsa va halu gjort på senaste tien?

på jobbet.
i morse när jag vaknade av klockan 06.20 kände jag hur skönt det är att sova. helt klart underskattat! ska nog ta och göra det lite mer.. jag kommer vara en sån där dryg unge som när skolan börjar och läraren frågar vad man har gjort på lovet svarar: "SOVÄ!!!"  hursomhelst. senaste veckan har varit najs. mycket jobb och lite annat, men det har gått sjukt fort. Amy, Towa, Martin och Marie har varit här. Mamma och Göran i Grekland. På¨Mamma Mia-ön!!!!!!
de kommer hem i dag så efter jobbet ska jag hem och diska, dammsuga, röja upp i Hannas rum (i lördags när jag bjöd hem folk kom jag ju på att jag var tvungen att städa innan. och eftersom tiden var knapp så gjorde jag den gamla reprisen att slänga in allt överflödigt i Hannas rum och sen låsa dörren)..
om ungefär två och en halv vecka åker jag, Hanna och Lisa till Gotland. Det ska bli najs att bo i ladan och äta ägg till frulle.
asså, det här blev ju ett fetT kuel inlägg!
i''llllllllllllllllllllllll beee baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack
ps. i går såg jag revolutionary road. hemsk!!!!!!!!!!! men bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0