med respekt för arbetet

jag vet att jag alltid skriver/pratar om pengar, men det är ju det mitt liv kretsar kring. om du inte redan hört det (jag har berättat det här för typ alla jag träffat) så har jag ju typ sparat några hundra varje månad de senaste månaderna. jag trodde det var sammanlagt typ 2500. men näe! det var 4200! det är ju som att hitta 1700 kronor! och nu har jag precis sparat min junilön också. = EN JÄLA MASSA ÖL I POLEN!

annars kan jag berätta vad som hände mitt pekfinger i går:
jag hade precis gått in genom ytterdörren och eftersom porten fyra trappor ner var öppen och likaså våra balkongdörrar, tänkte jag förhindra att ytterdörren skulle slå igen med världens smäll, så jag tänkte liksom ta emot dörren när den blåste igen. men på något vänster så råkade mitt högra pekfinger hamna mellan dörren och karmen.
och jag bara "JAG KLÄMDE FINGRET!" och marie och göran bara "va!?" och jag bara "JAG VÅGAR INTE TITTA'! KOLLA! HUR SER DET UT!?!? AAH DET BLÖDER!" och jag blev ganska hispig och sen kom mamma och bara "OJ! KAJSA ÄR JU EN SÅN SOM KAN SVIMMA! KAJSA, MÅR DU ILLA!?!?" och då tyckte jag mig känna en svag liten illamåendekänsla så jag satte mig ner och började gråta och mamma, göran, marie och hanna stod runt mig och satte på mig plåster.

men nu mår jag bra! dock känner jag att det är lite ovanligt att lokalvårda utan ett pekfinger. men man får väl lära sa.

Kommentarer
Postat av: nellybellylingonstrut

men kom till mig dååååååå. cafe dingadong i waiting! hello-o? slå en plingiplong.

2009-07-08 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0