va bene!

När jag hälsade på Hanna och Lisa i London i mars fick jag en ny favvisfilm. Filmaffischen satt överallt i tunnelbanan och bara det att titeln löd "My brother is an only child" och att det var två mörka lockhåriga killar poserandes på bilden räckte för att jag skulle bli nyfiken så att säga. Tyvärr såg jag den inte där och då eftersom den inte hade börjat gå än (dock såg jag och Hanna "There will be blood" som är väldigt bra *tipsar*). Sedan dess har jag haft ögonen öppna och kollat igenom alla sjuans program men ingenting. Sen när jag satte mig på flyget från Frankfurt till Abu Dhabi och börjar bläddra bland de 76 filmer som fanns att välja på, så bara, där är den! Så jag såg den. Och blev inte besviken! Så jag såg den på hemvägen igen. Och i dag har jag sett trailern 11 gånger. Jag älskar youtube.
I dag pratade jag även med min italienare (som jag åker till om en månad) och förde filmen på tal. Han bara "jo, den titeln känner jag igen. Är inte Scamarcio med i den?" och jag bara "jo! det är han!" och han bara "alltså ALLA tjejer goes wild när dom ser honom." och verkade absolut inte fatta varför men brydde sig inte heller eftersom jag vet inte vad han sa men nånting med att alla generationer blir galen i någon nånting. jag tror han är lite avis på Riccardo Scamarcio och han verkade  typ bli besviken på mig att jag också var "en sån tjej" som tycker han är snygg liksom. (fast grejen är att jag egentligen inte, eller jo okej, han 'r ju väldigt snygg men alltså jag gillar lillebrorsan mera! han är så himla naaaaw!)
Hursomhelst.

Nu ska jag sova. Riccardo Scamarcio liknar för övrigt Robbie Robertson. mycket!


Kommentarer
Postat av: kajsa

det gör han ju inte alls det (enligt min bildgoogling). han ser mer ut som den där killen i entourage!

2009-01-19 @ 18:30:49
URL: http://uncoolpeople.blogspot..com
Postat av: kajsa

alltså, nu försökte jag kommentera men så syns den inte, men grundpoängen var typ att han inte alls ser ut som robertson utan som killen i entourage (enligt min bildgoogling)!

anyway...

2009-01-19 @ 18:35:18
URL: http://uncoolpeople.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0