uffisen



Grejer jag tycker är lite småroliga/finurliga/skojiga/tänkvärda med det här klippet:
1. Att "s0n0f1zzy", som har lagt upp klippet, har skrivit en beskrivning på ENGELSKA.
2. Att det är en massa andra nyheter innan. (och att hon uttalar 'konferens' precis som 'konferens' och inte 'konferans' hihi)
3. "Ja.. Han är bra. Han ger allt på scenen liksom." "Han är bäst." (hahahahhahahahaha) "Jag har väntat på det här i tre år. Han har varit min stora idol i tre år." (och hans tjej får inte en syl i vädret)
4. Att Uffisen försöker låta lite mörk och mystisk när han ska svara för första gången "Aaa, de är mycket större natutvis, de äre nog."
5. frisyrgelen, axelvaddarna
6. hans skratt! aaaw!
7. att kläderna han bär under soundchecket MÖJLIGTVIS är lite bruce-inspirerade.. (han har tillochmed kavlat upp t-shirt-ärmarna! :))
8. att han i den här väldigt spännande och intressanta nytolkningen av 'Stackars Jack' inte sjunger "..och jag tror vi ska komma och behöva varandra" utan "behöööööö-varandra" (kolla noga!)
9. "jag hade faktiskt inte föreställt mig nånting sånt här! BUT I LOVE IT!"
10. "det måste vara en god värld, detta"
11. 30spännsrumshotell
12. att han och Niklas Strömstedt är så gulliga!
13. "jag tycker om rock'n'roll, jag tycker om att dansa med en gitarr på magen, jag tycker om att sjunga skiten ur mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0