sunday night

Något jag tycker om med att gå hem från Malin är att det är så himla nära.

Jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig så himla high on life! Jag vill göra en massa saker, fixa ordning mitt rum, maila siestafestivalen, planera resor och det känns så himla bra! Nu när jag kom hem kände jag för lite kvalitetstid med mig själv och hittade créme bonjour i kylen. Inte nog med att jag åt en créme bonjour-macka. Jag tog även två körsbärstomater och skar dem mitt itu och lade ovanpå!
(När jag var liten och vaknade på kvällen efter att ha sovit några timmar och gick upp för att jag inte kunde somna om, inte för att det hände ofta alls, men någon gång ibland kanske, brukade mamma ta fram en fikabricka (alltid med créme bonjour och digestivekex) och sedan kollade vi (jag, mamma, pappa och kanske lisa) på Letterman.jag tyckte det kändes otroligt sent, men klockan var nog bara halv elva.)

Nu ska jag kolla på Mia och Klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0