my hands

Feelin' blue

1. Varför ska just jag ha knäppa människor runt om mig och ingen annan?

2. Jag tycker att jag är himla trevlig och typ bjuder hem folk på partaj ibland (eller okej, det kanske jag inte alls gör regelbundet men ändå) och då tycker jag att folk liksom kan typ inte vet jag kanske säga "ja men hej! kom hem till mig!" men näe. aldrig. ingen vill göra något när jag vill för då har de redan gjort något dagen innan och är för trötta men dagen innan kanske JAG var skittrött och somnade halv elva för att jag jobbar varenda jävla helg och GAH. annars tycker jag ni kan resonera som så att jag är en himla härlig människa som man borde bjuda på en massa grejer. typ smågrejer. ge mig en.. tavla. eller kaffe.

Kommentarer
Postat av: kajsa

du vill inte ha ett lakan, några tomtebloss och en sminkväska som någon lämnat hos mig och inte bett om att få tillbaka? för då är de dina!!

2009-01-30 @ 18:16:04
URL: http://uncoolpeople.blogspot.com
Postat av: kajsa

jag tar gärna några tomtebloss..

2009-02-01 @ 16:24:38
URL: http://mausie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0