W&W

jag har insett att jag måste komma lite mer i julstämning! annars blir det som det alltid blir med mig och händelser: jag fattar inte att det sker förrän det är förbi och då känns det ganska surt. dock har jag inte riktigt tid med att sätta mig in i julstämningstjossan förrän nästa vecka då det är färdiglussat och färdigpluggat.
vad jag nu ska göra vet jag inte riktigt, men typ slå in julklappar, (eh, köpa julklappar), lyssna på absolute christmas, tända lite ljus och krypa upp i soffhörnet med en stooooor balja te och gossa ner mig under filten och äta en stor lussebulle och bara MYSA IHJÄL ME!
*skojar*
jag har ialla fall kommit på några saker jag önskar mig:
- sonia rykiel-sidenkimonon (ja!)
- mörkrött läppstift (tänk lite Herta Müller-ish!)
- en prickig skjorta (svart/mörkblå botten med vita ganska stora prickar. tänk Bob Dylan -65. eller -66. eller -74. eller -76. eller tänk bara BOB DYLAN han har det ganska ofta.) som den här fina från mtv unplugged -95:
http://www.youtube.com/watch?v=JLNRgxsgRaM&feature=related
- (plexiglas)såg
- plexiglas i olika färger
- The Band-hatt! det är ganska svårt att förklara vad en "The Band-hatt" är för något för de kan se ganska olika ut,

här ovan ser ni tre olika slags hattar, alla burna (!?) av the band-grabbar. och alla är najs! men annars en "The Band-hatt" jag gillar är den som Robbie Robertson (han som plinkar på guran) har på sig här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0