katt eller kines?

jag fyllde år för ungefär två månader sen. ända sen dess har malin haft en ogiven(som i att hon inte gett mig den än) present till mig. först hade hon "inte hämtat ut den än" i ungefär fem veckor. jag hann tänka ganska mycket på vad det kan tänkas vara och jag kommer inte ihåg vad jag frågade, men jag fick ialla fall för mig att det var en sean penn i papp i naturlig storlek som hon hade beställt från usa nånstans. och sen fortsatte jag ställa några frågor och alla svar passade liksom in på det! när jag var hos henne i förrgår och höll på med vårat pa fick jag reda på att "hennes föräldrar antagligen slängt den", förstod jag att det nog INTE var en sean penn i papp i naturlig storlek. vem skulle slänga en sån!?!?
idag satt jag och malin på deli ett tag och gick sen hem tillsammans varpå jag följde henne hem och skulle få min present(som nu var hittad! inte slängd). hon sa "det kanske blir lite krångligt att bära hem den..." och ja ba (tänkte alltså): "det ÄR en sean penn i papp i naturlig storlek!!!!!!!!!!!!!!!!! *dör!!*****". jag står i malins hall och blundar (precis som jag fått order om) kommer hon ner från sitt rum, ställer sig framför mig och säger åt mig att titta. i sina händer håller hon ett stort foto av PARTY-KALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaah! party-kalle! den partigaste av alla de kallar! en trevlig prick vi träffade på peace and love, tror det var andra natten, varpå allt "PARTY-" rullade igång för följande dagar, PARTY-KAJSA, PARTY-MALIN, PARTY-SNUSE, PARTY-TÄLTET osv. PK var lite flängig i sina rörelser och pratade lite sluddrigt, men han bar omkring på en trasig ihopvikbar stol från stadium och hade färgat luggen grön.
nu ska jag rama in fotot på PARTY-KALLE och göra ett PARTY-ALTARE i mitt rum!

ps. jag önskar mig alltså fortfarande en sean penn i papp i naturlig storlek.
ps. 2. idag var jag och lisa i vandriskällaren för att leta efter lite grejer varpå jag hittade en låda med lite gamla grejer tillhörandes mig. typ sånt som låg i mitt rum innan pappa flyttade. bl a ett exemplar av DN Kultur med Sean Penn på framsidan! den intervjun ska jag läsa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0