det blir bra

under jullovet ska jag försöka hitta tillbaka till livslusten. just nu känner jag mig: a) likgiltig b) less och c) tråkig
under jullovet ska jag leta reda på min iPod som har varit borta några veckor nu. fattar inte var den är! måste leta lite noggrannare.
under jullovet ska jag ladda in lite mer musik på den (vad är meningen med 16gb när man bara använder typ två?)
under jullovet ska jag lyssna på den musiken. jag tror det är det som fattas! ja ba *gu, kan inte leva utan musiken, musiken är mitt liv*  men serri, jag har inte lyssnat ordentligt på Bob på hela hösten känns det som. jag saknar honom, han saknar mig! jag är inte hel!
under jullovet ska jag använda min plexiglassåg för fulla muggar! jag tänker önska mig en sån i julklapp! jag ska börja göra plexiglassmycken! efter lite research från min sida har jag dock upptäckt att det inte finns något som heter "plexiglassåg" utan det finns bara vanliga sågar. och typ bandsågar och fogar hit och dit och sådär. när jag googlade kom jag till ett forum där de just diskuterade "vad ska jag använda för såg när jag sågar i plexiglas?" och då hade folk skrivit att det gick bra med nån fogsvans (eller det kanske de inte alls sa, men fogsvans är den enda sågsorten jag kan typ.) eller byta nån klinga på sågen eller använda en liten handsåg. vadå, säg inte att jag ska ha en sån här liten man fick använda på träslöjden när man skulle såga i typ plywoodskivor (varför jag nu nånsin gjorde något av plywood vet jag inte, men det måste jag väl ha gjort) som är typ en decimeter lång och sågbladet är skittunt så det bara blev snett och buckligt hela tiden.
herregu vad jobbigt det är att sätta sig in i sågbranschen! ialla fall:
under jullovet ska jag "varva ner, koppla av, läsa böcker, promenera och kanske se på nån film eller så"
helt seriöst, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0