volver

(Alltså, det här med mittbena. Jag kommer ihåg i Ystad när jag gjorde en och borstade håret så det blev helt burrigt och tillsammans med Maja höll på att dö för jag var så ful. Sen dess har alla nästan skrattat ihjäl sig när jag gör en. Om nånting är tråkigt kan jag alltid ba "Vill ni se nå kul?" och liva upp alltsammans. Men.
På senaste tiden har jag blivit lite rädd för mig själv för jag har tänkt typ "Näemen det kanske inte är så tokigt ändå? Inte snyggt men kanske fulsnyggt, typ?". Så här sitter jag. Med mittbena och tycker det ser helt okej ut. Herregud.)

Nu är jag återigen hemma i underbara underbara Gävle. Fantastiskt! Känns amazing att vara hemma igen! Älskar stan. ska aldrig flytta härifrån. Skoja. Men faktiskt känns det ganska bra. För jag menar, att träffa Linnéa, Josefin och Malin i går var världsbäst. Och nej, jag känner mig inte direkt startklar inför skolstar i morgon, men let's face it, jag kommer aldrig bli mer redo än såhär så det spelar ingen roll. Lika bra att kastas rätt in i det ba!
I går kväll vid efter 18 någon gång rullade vi in i stan. Efter dusch, lite mammatid och mat gick jag till Malin. Efter balkonghäng gick vi till Cissis 20-årsfest. Och efter några timmar där gick mina vänner och jag hem längs parkgatan. Och där och då kändes det väldigt fint alltihop. Och med den tanken i huvudet, somnade jag sött strax efter fem nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0